Våre kunder har gitt oss landets høyeste kundetilfredshetsscore i EAT-kategorien (Enebolig på Annenmanns Tomt). Vi fikk utrolige 98 av 100 mulige poeng i kundetilfredshetsscoren!
Vår daglige leder Lars Simensen, sier dette om de gode resultatene:
– Vi lever av fornøyde kunder og som en bedrift i et relativt lite lokalsamfunn er et godt rennommé avgjørende for å lykkes. Grunntanken er jo at det skal bli som avtalt, her jobber vi mye med å informere kunder, ansatte og underleverandører slik at det blir slik som vi har tenkt. Her har vi gode verktøy og rutiner som vi støtter oss på fra Mesterhus. Vi ønsker å gi kundene en trygghet ved at vi tar hånd om hele prosessen og forklarer og veileder dem underveis. I tillegg har vi med oss en veldig fin gjeng med egne ansatte og faste underleverandører som er hyggelige og behandler kundene veldig bra, sier Simensen.
Bildet over viser en kunde som overtar en bolig i 2020 (før Korona), hvor kunden, Britt Inger, uttalte:
– Jeg visste ikke det var så enkelt å bygge seg hus.
Følgende av våre kollegaer i Mesterhus er med på topp 10-listen:
Fokus på fornøyde kunder
- Vi er så stolt over at det er en Mesterhusbedrift som topper denne listen og at ytterligere tre Mesterhusbedrifter er inne på topp-10 listen, sier markedssjef i Mesterhus Monica Blom Thorsen.
- Det jobbes systematisk med kundetilfredshet hos alle våre 150 Mesterhusbedrifter og vi ser en svært god utvikling totalt sett både på EAT og prosjektmarkedet, sier Thorsen.
Målingen gjøres av Prognosesenteret og dekker hele Norge. Det er omtrent 1000 forskjellige forhandlere/kjedemedlemmer/avdelinger som deltar. Dette er i kategorien hvor kundene har egen tomt og velger selv leverandør og boligtype. Enkeltkundemarkedet er også kjent som katalogmarkedet, og består i hovedsak av eneboliger og fritidsboliger.